Sidor

5 februari 2017

'Nytt' soffbord

Jag älskar köp och sälj sidor, på gott och ont haha. Men när jag såg detta bord för några hundralappar så kunde jag bara inte låta bli fastän vi nyligen köpt ett nytt soffbord. Det är ett soffbord från ikea (vittsjö) med dekorplast i marmor (så det går att ta bort till originalskick). Jag tänkte att det skulle passa in så himla bra i vårt vardagsrum och ja, det tycker jag! OCH så fick jag det gamla bordet sålt i samma veva, gick nästan plus minus noll ;) 
Vet inte om jag har visat/bloggat om mattan men den är hyfsat ny den också, satsade på en grå tjock och lurvig sak den här gången, den är tokskön att sätta ner fötterna i. Barnen brukar ligga på mattan snarare än sitta i soffan vid tv-tittande. På sistone är det mer gråa nyanser som gäller här hemma än det tidigare vita och svarta. Men det där svänger ju fort ibland, beroende på inspiration och humör :)


Inga kommentarer: