Sidor

22 januari 2017

Lördagar


På lördagar har vår äldsta son innebandyträning 1,5 timme på fm, så då brukar jag och min yngsta son promenera runt på "lögan" för att främst jaga pokemons. Igår blev det även ett besök på Tullhuset där det finns en massa fint att kika på och rea var det också. Men kors i taket så hittade/köpte jag ingenting. Jag håller mig tills efter min födelsedag ;) 

En positiv sak med att fylla 40 är att man som kommunalanställd får 6 semesterdagar till, det tackar jag för! Det enda vi vet att vi ska göra i sommar är att besöka Legoland sen har vi inget bokat/planerat. Än. Men jag är så sugen på att åka till sol och värme, gaah så trött på det här vädret vi har nu. 

Igår var det förresten kramens dag, hoppas ni kramades ordentligt och vi tar en repris på den va?! Mer kramar åt folket :) 

Inga kommentarer: