Sidor

26 april 2016

Tisdagar


På altanbordet just nu (ny duk på bordet)

Varannan tisdag slutar jag lite tidigare på jobbet och idag är det en sån tisdag. Så himla lyxigt att ha en sån där dag 'mitt i veckan' då jag och barnen nästan har en hel eftermiddag tillsammans (på fredagarna har dom en sån dag med sin pappa). Förr var det bara vi tre här hemma, vi åt mellis, lekte inne/ute och bara va... Numera är det mest kompisar som gäller- för båda. Det är bara att inse- dom växer och hänger hellre med sina kompisar än att bara vara med tråkiga mamma haha :) 

Hur som helst, idag har Hannes med sig en kompis och just nu byggs det med lego och jag sitter här i favvorummet- altanen. Jag kollar runt lite på nätet efter campingställen- japp jag tänkte att det är dags att damma av den där husvagnen som står därute. Nästa vecka har vi långledigt (kristi himmelsfärd) så vi funderar på att åka iväg på en liten minisemester. Vi får se vart vi hamnar! Jag tar tacksamt emot tips och förslag på bra campingar i mellansverige :) 




1 kommentar:

Vardagens guldkorn sa...

Skönt med lite kortare dagar ibland :)
Du har kommit igång med bloggandet igen ser jag , kul!
Spännande och se hur renoveringen går, det är alltid roligt med före och efterbilder!
Tycker att inspirationen går upp och ner men efter en tung höst och vår kanske jag kommer igång igen.
Fick lite inspiration nu när vi var i Spanien.
Vi får väl se om det håller i sig.....
Kram Linda