Sidor

2 april 2016

Just nu i mitt ansikte


Lite av mitt "ansiktsjox" som jag använder nuförtiden. 

Jag har aldrig tidigare varit särskilt intresserad utav vare sig smink eller hudvård, jag har bara köpt något i typ mataffären, på hm eller via oriflame då min gudmor sålde. Men nu har jag iallafall hittat ansiktskrämer som jag verkligen gillar och har använt ett tag. Det är ju bara att inse att jag inte blir yngre och huden blir knappast slätare haha så jag ville testa något "anti age" som det finns en djungel utav därute. Jag har iallafall fastnat för Yvonne Rydings serie och jag tycker den är suverän. Den kletar inte, sjunker snabbt in i huden och känns liksom fräsch (och luktar så himla gott!). Och prisvärd är den också. Sen resultatmässigt det ju svårt att uttala sig om, inte så att jag ser 10 år yngre ut haha men krämerna känns toppen och fyller sin funktion för mig och min hud. Så det är mitt lilla helgtips om nu någon är nyfiken på att prova något nytt.

Ha en fin lördag!


Inga kommentarer: