Sidor

30 mars 2016

Inspiration sommarkvällar




bilder ikea

De här soliga dagarna vi har haft i påsk får mig att längta efter sommarkvällarna, de där varma och sköna som vi förhoppningsvis kommer att få i år. Vi har rensat och slängt en hel del som har varit slitet trasigt och gammalt, bland annat utebelysning och våra vita däcksstolar. Och genast letar jag efter ny inspiration om hur jag vill ha det där ute på soldäcket. Det där soldäcket som jag inte riktigt kommer överens om med mig själv. Lounge eller matplats. Vitt grått eller svart. Med mera. 
Bilderna ovan inger iallafall den där mysfaktorn som jag vill åt med just belysningen. Jag vill ha ljusslingor i päronträdet, belysning på trallen, i gräset mm. Och den vita serveringsvagnen är så himla läcker. Mobila lösningar ger variation och löser mycket praktiskt, iallafall när vi bor i ett land med både sol och regn. 

Ja jag drömmer mig vidare och boar vidare i mitt huvud :)

Inga kommentarer: