Sidor

13 mars 2016

Det där soldäcket ni vet

bild Rusta

Ni som har följt med ett tag här vet ju om mina veliga och obeslutsamma tankar kring hur jag vill ha det på ute på altanen- ute på soldäcket alltså. Kring möbler, om det ska vara lounge eller mer matbord/stolar, ett barhäng med höga stolar mm. Eftersom garaget ska byggas om (vilket år som helst nu) har det heller inte blivit något gjort därute. Nu kör jag på med provisoriska lastpallar med dynor och kuddar och solstolar. 
När jag såg denna stol fick jag som vanligt ett stort vill ha begär! Så snygg! Men blev egentligen inte alls klokare om hur resten ska vara/se ut. Men stolen vill jag ha, minst två, haha. 

bild IKEA

Sittplaster är alltid bra att ha, vare sig det är stolar soffor eller liknade puffar som ovan. Lite blandning av material/färg för jag vill nog inte bara ha det helvitt. Ja säger jag nu jag. Återkommer om ett år igen när jag är där igen med tankarna och lull-lullandet... 

Lekställningen som vi har i anslutning till soldäcket idag ryker nog i sommar. Barnen börjar bli så stora och det är mest studsmattan som används. Istället ska där byggas ett utekök (mannen aka kockens projekt).

Men det är kul med idéer och planering! 

Inga kommentarer: