Sidor

26 februari 2016

Vi drar till fjällen...


Både scarf och bag från H&M


Idag åker vi till fjällen! Jag kan inte riktigt förstå det, vi är inte typen som drar till fjällen och åker skidor (jo min man gör det men väldigt sällan). Så detta blir första gången för barnen och vi hoppas såklart att de kommer att tycka om det! Jag har bara åkt slalom ett fåtal gånger och har inte riktigt fattat tycke för det, men vi får se hur det kommer att bli framöver.
Jag ser däremot fram emot stuglivet, att mysa framför brasan i ett vintervackert snölandskap, gå omkring i bara mjuka sköna kläder och bara vara. Ren avkoppling. 

Men lite nytt har jag shoppat, man måste väl resa med lite stil iallafall haha. Scarfen som jag köpte är riktigt stor och blir nästan som en poncho som man kan dra över axlarna om man inte vill använda den som scarf/halsduk. Och väskan är bra rymlig så jag får plats med lite tidningar, godis, snacks till barnen osv. 

Ja jag är redo att åka!

Inga kommentarer: