Sidor

28 oktober 2014

Tjuvstarten

Tänk att oktober snart är slut, helt galet vad fort vi närmar oss jul. Men jag klagar inte, det är så mysigt med jul och det runtomkring. Nåja allt kanske inte är kul med jul, till exempel allt som ska handlas, både paket och julmat. Sen julmaten i sig är ju inte det godaste i matväg, men en dag/kväll går väl an :) 
Men det som är mysigast är ju lull-lullandet- såklart (på bilden ovan ser ni ju att jag redan har tjuvstartat) och att vara långledig med hela familjen. Att bara få vara.... Och så får det GÄRNA snöa!

Men tillbaka till idag, det är höstlovsvecka, jag jobbar tre dagar och är ledig två. Så jag och barnen får långhelg, det ska bli så skönt så. Jag ska kolla upp lite vad vi kan hitte på, eller om vi bara har hemmamys.

Ha det mys, kram

Inga kommentarer: