Sidor

20 september 2013

Skor

 
Hej!
 
Jag glömmer bort bloggen, men å andra sidan känns det inte som att jag har något att skriva, fota, visa osv. Och som jag har sagt, instagram är mycket snabbare och smidigare!
 
Nya skor har jag i alla fall köpt, jag är inte den som i normalt fall lägger tusenlappar på skor och ytterkläder. På jobbet (förskola) har jag inte direkt finkläderna på eller skor/stövlar med klack :)
Men när jag såg dessa skor på Ellos så klickade jag hem dom och dom känns jättesköna, jag får bara träna på att gå med klack hihi. Ska nog inviga dom nästa helg när vi har AW med jobbet!
 
Apropå skor så var JOBI skor förbi på jobbet, dom säljer ju arbetsskor mm på arbetsplatser. I alla fall, jag provade ett par skitsnygga svarta stövlar som jag faktiskt beställde. Det var lägre klack och mer stövlar som jag kan använda närsomhelst liksom. Så nu får jag vackert vänta och inte köpa nå fler skor...! Men kanske titta på en ny vinterjacka?!
 
Önskar er en härlig fredag och helg!
kram
 

1 kommentar:

Älskade pion sa...

Skitsnygga,gillas.;)Ha en skön helg.Kram Ulrika