Sidor

11 augusti 2013

Päronkvist


 
En päronkvist i en stor glasburk på altanbordet. Bordet som i höst får flytta in i vardagsrummet igen.
 
 
Många har nog redan börjat jobba igen efter semestern eller ska börja nästa vecka. Jag jobbade 4 dagar i veckan som var, och har semester igen v.33 innan jag börjar på riktigt i v.34. Dessvärre hann jag åka på nån basilusk för nu har jag ont i halsen och 38-39 graders feber :(
Inte den bästa starten på semester nr2, får hoppas det är snabbt övergående. Inte för att jag och barnen har större planer för veckan, men ändå, aldrig kul att vara sjuk!
 
Så denna söndag ligger jag i sängen och gör inte mycket alls, mannen och barnen är över hos grannen. Barnen leker och mannen hjälper till med deras altanbygge. Nyss åskade det lite men nu skiner solen ser jag. Så typiskt liksom.
 
Få se om jag kommer igång med bloggandet igen, det verkar dock vara ett vanligt "problem", det är inte lika många uppdaterade bloggar därute nu- när jag väl hinner läsa vill säga! Det går mycket snabbare och enklare med Instagram, både att lägga upp egna bilder och kolla in andras :)
 
Nu lite mer Alvedon och vatten!
 
Kram på er
 
 

5 kommentarer:

En flicka som är stark sa...

Åh, krya på dig!!

Unknown sa...

Väldigt enkelt och snyggt med päronkvisten. Visst är istagram smidigt och jag gillar det skarpt men tror att bloggarna kommer blomma upp igen längre fram i höst.
Krya nu på dig, kram Ing-Britt

Älskade pion sa...

Vad fint det var med päronkvisten.Usch,nu får du krya på dig.Kram Ulrika

Vita huset 28 sa...

Hej hoppas du mår bättre nu.

Fint med en kvist där i glasburken.

Kram Camilla
ps missa inte min fina utlottning

Rapport till Vänfors sa...

Hoppas du kryat på dig vid det här laget eftersom det i dag är torsdag:) Kram Annika