Sidor

23 mars 2013

Ny matta

 
Jag hittade en snygg och prisvärd plastmatta på Rusta för ett tag sen, 199 kr. I mitt huvud har jag en tanke på att ha den ute på soldäcket i sommar med, om vi hittar, en snygg och prisvärd lounge grupp :)
 
Idag ligger mattan under köksbordet och visst är den snygg där med men våran Hannes spiller och dräller fortfarande en hel del så jag vet inte... I-landsproblem :)
 
Jag är gräsänka i helgen, så jag och barnen roar oss själva. Jag hade en tanke på att läsa en del, men på kvällarna efter jobbet är jag bara så trött. Få se om jag har mer energi i helgen.
Idag är det iallafall lördag och när barnen har städat sina rum åker vi iväg för att handla lördagsgodis. Imorgon fyller min mamma år så då blir det kalas, igen. 3e helgen i rad som nån i min familj fyller år (midsommarbarn haha).
 
Önskar er en trevlig helg!
kram
 
 

2 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Ursnygg matta, jag som har mattfobi fastnade faktiskt för denna med. Rusta kan verkligen överraska ibland och det tackar vi för med tanke på priserna

Kram Teres

Unknown sa...

Verkligen fin matta :).
Hoppas ni haft en mysig lördagskväll och får ett trevligt kalasande imorgon.
Kram Ing-Britt