Sidor

24 februari 2013

Boende i Båstad




 
Om ni letar semesterboende i Båstad så kolla in den här "lilla stugan"- en villa på ca 200 kvm!
 
Detta är min 'Norgefamiljs' hus (för många år sen var jag barnflicka/au-pair åt en norsk/svensk familj i Oslo) och nu har dom skaffat sig ett hus i Båstad som dom hyr ut. Jag och min familj var ju där förra sommaren och hälsade på familjen, och det är helt idylliskt där! Stor fint hus, fint inrett, nära till allt, ett stenkast från havet, stor trädgård- ja det finns allt här!
 
Klicka HÄR för mer info, pris och tillgänglighet. Det finns 9 sängplatser, så delar man veckokostnaden (6000 svenska kr/v) på det blir det ju inte så farligt dyrt. Även perfekt för 2 familjer som vill åka, en familj bor på t.ex övervåningen och den andra på nedervåningen. Finns vardagsrum och badrum på båda våningarna. Kök på nedervåningen.
 
Jag har bra lust att åka dit i sommar igen :)
 
 
 
 

Inga kommentarer: