Sidor

6 januari 2013

Sista dagen på jullovet


Denna söndag tog jag och familjen en liten tur till Vallby friluftsmuseum (tack Linda för tipset). Lite kallt men det verkade inte bekomma barnen, och det var en del djur ute trots det kalla vädret. Det är inte så mycket snö kvar, men desto mer is...  Jag tänkte passa på att fota lite men dumma jag kikade aldrig batteriet-och mycket riktigt så dog kameran efter ett par foton...


En stort träd på backen inbjuder till lek!


På tryggt avstånd kikar barnen på hästarna...Mina sötnosar

Ja detta långa jullov gick riktigt fort, imorgon börjar vardagen igen. Och jag vet inte hur vi ska komma upp imorgon, vi som alla fyra har somnat sent och vaknat sent :)
Måndag kommer bli en tung dag....

Hoppas ni får en fin första vecka tillbaka till jobbet!
kram


5 kommentarer:

Jenny sa...

Alltid svårt att vrida tillbaka dygnet :/ Men men, till slut så är det fredag igen och första veckan är avklarad! Så mysigt med utflykt och titta på djur! Och klättra lite, springa lite... Härliga killar :)
Ha en fin start på veckan, hoppas det går bra att komma upp ordentligt!
Kram Jenny
ps. finfina glas i förra inlägget, de ska jag kika på ;)

Älskade pion sa...

Mysigt ni ser ut att ha haft det,söta små "kottar".;))Kram Ulrika

Unknown sa...

Härligt med små utflykter, laddar ens batterier effektivt.
Hoppas det gick bra att börja jobba idag.
Kram Ing-Britt

Linda sa...

Varsegod för tipset! Så mkt tips du annars bjuder på då måste jag väl lägga manken till någon gång.
Mysiga bilder!

Ja du, vardagen kom snabbt och var brutal. Jobbigt för oss alla få vi gosat till sent på kvällen och njutit av sovmorgon sååå länge. Men det tar väl några dagar och så är man inne i det igen...

Packat än? <3

Rapport till Vänfors sa...

Batteriet slut...blir man less?
Tycker ändå de få bilderna blev mysiga. Verkar vara ett mysigt ställe.
Kram Annika