Sidor

23 januari 2013

Lagerhusets favoriter


lagerhaus har jag spanat in en massa finfint, en affär jag ofta missar/inte besöker eller tänker på faktiskt. Snygg matta, lampor, massa (doft)ljus...
 
 
Snygga mönster, och svartvitt- me like :)

 
Och fina skålar, ljuskoppar.... Ahhh att man inte är miljonär, hihi.
 
 
Idag fick jag hem mitt stora paket som jag har suktat och längtat efter såå länge (ni som följer mig på instagram, kidonnan, har säkert sett en glimt av den där). När jag får tid att fota i dagsljus så ska jag visa bättre bilder på det här på bloggen. Och när jag har lull-lullat färdigt hihi.
 
Det är rikigt kalla dagar (ja nätter med) nu, just nu har vi nästan -20 grader, brrrrr! Om vi bara hade ett badkar och/eller bastu, det hade varit himla skönt. Men jag får mysa under pläden och med "gubben" istället...!
 
Ha det fint, stor kram
 

2 kommentarer:

Linda sa...

Åh, älskar Lagerhuset! Men förstår dig, man är juh inte på stan lika ofta som förr... Men så fort jag har ett ärende i city så måste hag in på Lagerhuset, köpa ljus mm... massor av fint! Kram på dig....

Älskade pion sa...

Vi ska göra om i 17 åringens rum nu,då får vi nog ta oss en titt in dit förstår jag.Mys med gubben du.;))Kram Ulrika