Sidor

2 januari 2013

Att se fram emot

 
bilder som jag tog sommaren 2012
 
 
Något som jag ser fram emot i vår är att åka till Kroatien- men det blir inte med familjen utan med "tjejerna", svärmor med väninna och jag tar såklart med mig min allra bästa vän Linda. Det ska bli så himla kul och skönt att åka iväg, att inte åka iväg som mamma eller fru, utan bara som "jag". Att slappa, prata, umgås, bada, sola, bara vi tjejer :)
 
Sist som jag och Linda var iväg nånstans var HÄR då vi var på Selmas spa 2011. Så det är verkligen dags för en liten trip igen! Jag ser det framför oss, hur vi sippar cocktails i solnedgången och prata oss till sömns (minns att när vi som barn, och bodde då som nu bara ett stenkast ifrån varandra, att vi kunde sitta i telefon i TIMMAR och prata).
 
Har ni någon resa/utflykt som ni ser fram emot i år?
 
Kram
 

4 kommentarer:

Hemmavid sa...

Men gud så trevligt att åka iväg med bästisen!

Vi planerar en trip till England i maj (Kristi Himmelsfärd). Det ser jag verkligen fram emot. Ska hälsa på en barndomsvän som bor där med man och barn. :)

Kramen Jenny

Unknown sa...

Åh vad kul med en tjejresa till solen att se fram emot.
Jag hoppas oxå på en resa till varmare breddgrader till våren men allra först önskar jag att vi kommer iväg på någon skidsemester.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Jenny sa...

Vi har inget bestämt, men resor blir absolut av. Svårt att bestämma vart, bara. Kroatien låter fantastiskt!

Kram,
Jenny

Linda sa...

Jag har! Med bästa dig så klart! Ska bli helt, helt underbart att åka på en lite tripp, bara oss tjejer. Äta god mat, inte behöva laga mat. Dricka lite öl, sola sola sola och bara vara, vara och njuta!
Jag lovar att prata ihjäl dig, tills jag somnar.. Ha ha ha...
Puss och kram