Sidor

2 december 2012

Helgens mobilpics

 
Hela familjen samlades på lördagen för att äta julbord plus att vi typ firade min storebrors 50 års dag i förskott. Vi åt på en restaurang nere vid hamnen och omgivningen var det inget fel på denna härliga vinterhelg :)


 
Lördag kväll; glögg/tjejkväll med grannmammmorna, himla trevligt och ja- jag drack till och med glögg! Men bara vit och den var himla god. Sent blev det, men jag hade ju inte så långt hem- tvärs över gatan bara.

 
Söndag; scifimässa i Stockholm, tittade lite på starwars, robotar och "vapengubbar" som barnen sa. Inte så märkvärdigt att se egentligen, kanske mer för scifinördar ;)

 
Varför dessa exstjärnor gästade mässan vet jag inte, men jaja då har jag sett dom i verkligheten. Lorenzo Lamas var jag lite kär i när han spelade Lance i Falcon Crest. Och Bud är ju känd från Våra värsta år, ingen serie jag egentligen tittade på då.

 
Efter mässan åkte vi till Mulle Mecks lekpark, så himla fin och kulig lekpark som vi inte har många utav här hemma. Kallt som f*n men påpälsade var vi så det var bara att leka på! Och hälsa på Mulle Meck och klappa på Buffa (Hannes favvoböcker just nu för övrigt).
 
Och första advent har det hunnit bli, dagarna går himla fort nu! Bloggen blir inte direkt prio ett, och mina besök hos er inte så mycket bättre men sen, när om det lugnar sig lite... hehe.
Just nu har vi minus 15 grader här, mannen lagar mat och jag ska ner och elda lite mer.
 
Hoppas ni har haft en trevlig helg ni också, kram
 
 

 

3 kommentarer:

Unknown sa...

Det första fotot är riktigt snyggt.

Vita huset 28 sa...

Hej de där lät allt som en toppenhelg.

Ja här är också 15 minus o vi eldar också för fullt :)

Kram Camilla

A House With A View sa...

Men du, vad himla mycket kul du varit ute på!!! Så ska en första advent firas, wow!!!

Stöööööööööööööörsta kraaaaaaaaaamen aka