Sidor

16 november 2012

Ljus i vårt(våra) hus

 
I vardagsrummet på zinkbrickan (som är från panduro) står mina zinkhus, det stora från Hemlängtan och de två små från ZBH. Dom ska väl egentligen hänga men jag har ingenstans att hänga dom :)

I en glasburk ligger två ljusslingor (från Indiska men det finns visst liknande på Clas Ohlson).

 
Även min ljuskopp med fjärilar kommer från Hemlängtan- superfin! Dom två andra är från Ica Maxi.
 
Äntligen fredag, härligt va!
Nu tar vi familjemys här så jag önskar er en trevlig helg!
 
KRAM
 

3 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

och min ljusslinga är från hemlängtan. precis lika...

Vita huset 28 sa...

Hej va fint de va på brickan.
Har likadant stort hus, gillas :)
De små är ju för söta.

Gillar ljuslyktan med fjärilen. De andra från Ica har jag med hahaha

Kram Camilla

Grodmamman sa...

Måste ha varit urhäftigt att se matchen live!:)
Gillade din ljusslinga, får nog ta en tripp till Clas Ohlsson.
Kram