Sidor

26 maj 2012

Tid att chilla?



Hallååååå!

Oj vad det känns "länge sen" som jag var här och hos er men ja, ni i förskola/skola vet hur det är vid den här årstiden. I veckan har vi haft både aptmöte och kompetensdag, och sistnämnda avslutade vi med middag ute igår! En så rolig kväll, tack mina bästa kollegor! 

Här hemma ser det ut som ett bombnedslag så få se om jag orkar med ett städryck nu i helgen. När man äntligen är ledig vill man ju helst slippa alla måstena :)
Helst vill jag läsa min tidning som jag ännu inte har hunnit. Men jag ska nog få till ett tillfälle till det!

Ikväll blir det grillning och mys hos grannen, dom har två killar dom med, så det blir lek och heja på Loreen ikväll!

Hoppas ni har det bra och hinner njuta också :)
KRAM


1 kommentar:

kavallinskan sa...

Ha en mysig grillkväll!
Heja Loreen!
kram