Sidor

27 maj 2012

New dawn


Jag har länge suktat efter en klätterros, en New dawn, men har aldrig vågat mig på en själv. Tycker det är så snyggt hos andra/i tidningar osv men tänkt att hemma hos mig kommer den bara att dö. 
Utan TYDLIG hint så har mannen och barnen köpt en till mig nu i mors dag present så det är bara att plantera ner den och hoppas på det bästa!
All kärlek till mina fina killar och tack för sovmorgonen :)

ps- ni som kan rosor- vad ska jag tänka på, hur/vad ska jag göra?


Och så en mysig bild på lilleman som har en annorlunda stil när han kikar på favvofilmen :)

Nej ikväll ska jag baske mig ta igen lite bloggläsning!
KRAM

6 kommentarer:

Jenny sa...

Alltid så mysigt att titta in här hos er! Så kul att du fick din ros, lycka till med den! Kommer bli superfint!
Ha en mysig avslutning på helgen, kram Jenny

Barn & Inredning sa...

Underbar bild på lilleman....
Sååå fin.

Kram fina Helena

Lena sa...

Fin familj du har som uppvaktar så fint!
Det ska bli spännande att se vilka råd du får. Det verkar vara den mest sålda klätterrosen nu, kanske något för mej också såsmåningom.

Kramar

Helena sa...

Vilken fin morsdagspresent! Jag kan i stort sett ingenting om växter, så jag kan tyvärr inte hjälpa dig. Men du kommer säkert att lyckas jätte bra med den! kram

Hemmavid sa...

Hej!

Hoppas att du lyckas med rosen. Är också sugen på en klängros. Har två stooora fina röda (som är kvar sedan min mamma bodde i vårt hus). Det enda jag gör är att klippa ner dem ganska rejält på tidig vår - annars så klarar de sig själva!

Skönt att ligga å kolla på film..

Kramen Jenny

kavallinskan sa...

Vilken fin morsdagspresent!
Fin måndag!
kram