Sidor

19 maj 2012

Jaha nu då


Grannens äppelträd blommar så här fint, hmm gräset är alltså grönare på andra sidan....


Växasängen har försvunnit från altanen, dock inte målad men Hannes har för tillfället två sängar i sitt rum. Snart dags att börja sova i "stor säng". Så altanhörnet ser ut så här nu...


Två sängar i sitt rum men han sover helst i mamma och pappas säng :) Och alltid med sin älskade "vovve".

Mannen är iväg på fotboll/ölkväll med grabbarna så jag och smågrabbarna har fått roa oss själva här hemma. Och nu när barnen sover så ska jag....? Ptja det blir häng framför tv/datorn och lite chips skulle jag tro. 
Men jag känner mig trött så det blir nog en tidig kväll i säng.

Hoppas eran dag har varit bra!
KRAM

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tjeeena!
Så du har oxå en utflugen karl??
Gör inget för min del för jag är på pysselhumör och då är han mest i vägen :).
Har ni haft fint hela helgen? Å du som varit ledig i 5! dagar! ghaaa vad avis jag blir!
Jobbade idag, men jag hade det ganska lugnt på säljavd.
grannen har nog ett sånt fint blommande äppelträd därför att hans granne fipplar så mycket i sin trädgård så all näring och omvårnad traskar över dit...långsökt, men man kan ju alltid försöka :)

Mysigt sovrum. Jag känner igen bilden OCH snyggingen på bild :))
Märtis har precis börjat sova i stor säng. Herrejisses vad LITEN hon blev i den, men hon kan ju det här med gymnastik på nätterna, så hon har ju att rulla på ;)

Ha en mysig soffhängarkväll!

KRAM!

Unknown sa...

Haha..mä häääräääguuud!
Här sitter jag och svär ramsor åt detta onödiga fenomen som tar sån tiiiid och så har jag det SJÄLV!!!'
Men nu du! Borta :)

Yeaaah...jag donar på, men märtis vaknade och skulle promt med ner. Slår ALDRIG fel när pappa är borta. Å är hon pigg? nähäää:(, så nu har mamman mutat sitt barn...MADICKEN!
Å inte orka jag bubba ner PS3:an och leta rätt på den där enda madickenfilmen som bara duger åt fröken.
Vet du vad jag gjorde??
JAG HYRDE den! Värt 39:-.
Vadå ego-morsa..haha.

Har du sett någon rolig film då ikväll?

Tjingen!