Sidor

31 mars 2012

Jag blir galen!


Ja, jag blir galen. Först för att det är S-N-Ö ute (what-the-f'**k) och sen för att jag inte hittar äggen. Jag kom på att jag faktiskt har påskägg till riset- NÅNSTANS. Jag letade upp denna bild i bloggen från förra eller förrförra påsken. Rosa och blåa ägg från Panduro. Men vart är dom?!
Noll koll kokkosboll :)

Har nu på morgonen kikat runt lite i olika inredningsbutiker på nätet, bland annat har Nordljus fraktfritt på kläder och bara 11 kr på inredning vid beställning. Kliar inte alls i fingrarna :)
Kikar även på lite leksaker mm på Huset på landet, till våran blivande 2-åring.
Men mest vill ha saker hittade jag på Åhlens sida. Skulle vilja ta en tur på stan men övriga familjen är inte alls lika förtjusta i den tanken.. hmm konstigt :)
Så har ni inget att göra så klicka in på dom sidorna, det är dagens tips!

Dagens diss: dåligt minne
Dagens hiss: toast till lunch, haha :)

Ha en härlig lördag, även om ni har snö/kallt/grått!
Kram


2 kommentarer:

CreandoPhoto sa...

Jag var förbi Åhléns igår. Skulle ha en jacka. Tror du jag fastnade en låååång stund på inredningsavdelningen också. De har alltid så fina saker där. Men jag har köpstopp...säger maken...den här gången klarade jag att hålla det :)

Kramar

Barn & Inredning sa...

Nej snö....uch!!

Jamen visst blir man knäpp. Jag letade också som en tok efter mina ägg här om dagen. Visste att köpte fina ägg förra året + att vi hade gjort ngr själv.
Och nu ska jag bara hitta de påskäggen de fick förra året. Men nä jag tror bestämt att jag slängt dom.

Ha en fin lördag
Kram Malin