Sidor

28 januari 2012

Byter namn



Jag fick ett mail i veckan om att en av mina favoritnätbutiker byter namn och har utökat sortimentetet, så nu finns det mer än bara till barn(rummet). Istället för Barnvänligt heter det nu Familyroom.se. Kika in och titta, massa fint!

Igår kväll hade vi grannarna med barn över för lite mat och lek, himla roligt. Vi har två killar och dom har två killar och dom busade och lekte så bra tillsammans. När man bor på 'landet' som vi är det skönt att ha goda vänner i grannskapet.

Ha en härlig lördag mina vänner!
Kram


1 kommentar:

Barn & Inredning sa...

Dit ska jag klicka in och kika. Den har jag aldrig varit nne på.

Visst är det viktigt. Det är ju toppen att det funkar så bra också.
Vi har ett par som vi ungås med(mannens farbror & fru...låter knasigt men han är i vår ålder)och det funkar så himla bra. Vi har alltid så mysigt i hop. Vi har barn i samma ålder två tjejer och en pojke. Alla funkar super bra ihop.

Oj nu blev det sådär långt igen. Sorry...
He en skön lördag
Kram MAlin