Sidor

23 december 2011

X-mas pops



Visst ser det mumsigt ut?! Knappt så jag kan låta bli att smaka, men det är gottgott till julafton. Vanliga cake pops (typ chokladbollar) doppade i mörk choklad och så lite strössel/pärlsocker uppepå. Jag ska snart förbereda efterrätten och en massa annat så här har jag egentligen inte tid att sitta.

Självklart vaknade Viktor med feber i morse, det är såå typiskt. Hoppas det är snabbt övergående men han verkar inte direkt påverkad utan far runt som vilken 3-åring som helst :) Vi tog en liten promenad till macken nyss och hämtade ut paket (tack och lov att det hann komma innan julafton).

Ses säkert ikväll, lulla lugnt idag!

KRAM

4 kommentarer:

Barn & Inredning sa...

Guuud så mumsig det ser ut. Och riktigt proffsig!!... Du detta ska jag göra. Tom jag kan orka detta. Tusen tack för detta inlägg....här ju sån ångest att jag inte haft orken att julbaka osv. Med mina barn. Tur att jag här en företagsamhet storasyster i hemmet som kan styra upp lite.
Å men typiskt att Viktor fått feber....det kan ju vara av all förväntan dom febern kommit. Min stora tjej bli oftast dålig dagen innan afton. Detta året här hon växt till sig. För än ät hon frisk. Men det här varit att hon sätt fram i mot alla julklappar...:)
Hoppas han kryar på sig..
God jul på dig vännen. Kramar Malin

Barn & Inredning sa...

Oj som jag skriver...hoppas du förstår iaf..hihi

annashusidingtuna sa...

Hej!
Men sååå fina!!! Ser ju jätteproffsiga ut!!

Gillade vinglasen i förra inlägget.

Ha nu en toppen dan före dan.
GOD JUL!!
Kram Anna

Rapport till Vänfors sa...

Men vilken ide, den passar mig perfekt:)
Ha en fin jul
Kram Annika