Sidor

24 september 2011

Lördag

Underbar idé som gardinstång! Måste göras- nånstans...nångång...

Gillar!!

Rymden, det vita golvet, hyllor upp till tak... lovely

Snygg sänggavel

Mysig spis men gillar den blåa/turkosa skåpet bredvid!

Stall eller hall? :)

Lastpallar har vi här hemma, kanske skulle göra en hylla?!
Varför inte en tallrikshylla i denna stil, lite annorlunda...

Ha en härlig lördag, själv ska jag och barnen rymma hemifrån så mannen får jobba ifred nere i källaren!
Glöm inte tävlingen, imorgon är det sista dagen (klicka på bilden längst upp i högerkolumnen).

8 kommentarer:

Unknown sa...

Tjenixen!

Finfina bilder!

Klart du ska snickra tallrikshylla!
Blir säkert jättefint och det bästa av allt: EGET!

Väntar med spänning!!
Kramen Hilla

Hammarsbacken sa...

Skänken med alla lådor var helt underbar. En sådan har jag drömt om länge. Men de är ju sååå dyra... Ha en trevlig helg. Kram Sonja.

Så Vitt Jag Vet sa...

Helt underbara inspirationsbilder..
Kraam
Sanne

Jenny sa...

Hej! Vad fin du blev i håret!! Jag skulle också behöva en rejäl klippning, ska bara beställa tid...
Underbara inspirationsbilder du har hittat som vanligt ;)Sänggaveln var lite "vill-ha"!! Tycker det är så snyggt med sånt trä!!
Ha en supermysig helg, kram Jenny

Handgjorda drömmar sa...

Vilka härliga inspirationsbilder! Det blåa skåpet föll mig i smaken - mums!
Kram Marie

Hemmavid sa...

Hej!

vilka härliga bilder - massor av inspiration!

Tallrikshyllan var cool och annorlunda!

Kramen Jenny

P.S - spännande med tävling! Jag är med!
Kika gärna in till mig - jag har också en tävling på ¨gång!

Anki sa...

Hej!
Vad roligt att du hittade till mig tackar för det!
Oj, vilka härliga bilder, det blå skåpet och "stalldörrarna var ju helt underbart...å hyllan av pall tilltalar mig verkligen...nice!

Önskar dig en fin forts på helgen!
Kram Anki

Ps, om du är intresserad gör jag värmare på beställning, hör bara av dig!

Ord & Känsla sa...

Härliga bilder full av inspiration. Ja, mycket av det du visar skulle man vilja ha i sitt hem!
Har du kollat in hur min soffa blev av lastpallar?
Du kan söka i sökrutan till vänster i bloggen.

Kram Helena