Sidor

13 september 2011

Kryddhylla på toan- absolut!



Jag hittade en ful brun kryddhylla på loppis för länge sedan och målade den vit och sen har den bara legat. Jag har inte hittat nån plats för den (vårat kök är ju inte det största).

Så igår kväll kom jag på den briljanta idén att ha den på toaletten med nagellack och parfymer, sådant som har legat i badrumsskåpens gömmor. NU syns dom klart och tydligt och kanske används mer.
Jag målade jämt naglarna innan jag fick barn, nu kan jag knappt minnas när jag gjorde det sist..

Funderar på att fästa små skruvar eller små spikar så man även kan hänga upp ringar, örhängen mm på den. Denna hylla kommer att hamna i badrummet i källaren, vilket år nu DET blir klart- men det badrummet kommer vara på ca 20 m² så nånstans borde den få plats ;)

7 kommentarer:

Unknown sa...

Det var en smart lösning. Så stort badrum låter som rena drömmen i ett hem med tre tjejer som slåss om platsen.
Kram Ing-Britt

Lena sa...

Den idén måste vi sprida, så bra!
Ja, små krokar för ringar och annat gör den ännu bättre!

Kan skymta min favoritdoft där längst till höger!

Kramar/ Lena

annashusidingtuna sa...

Hej!
Men vilken smart ide!!!!!!! Den kommer du säkert få plats med i nya badrummet.
Kram Anna

Hildas hem - Sofia sa...

Så himla smart! Den passar ju perfekt för badrummet och alla småprylar :)

Jag önskar dig en fin kväll!
Kram Sofia

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Men smart! Och fint blev det också!! Nu måste jag rota reda på nåt liknande! Hihi!!
Kramen!

Vardagens guldkorn sa...

Å vilken smart grej! Perfekt till lacken ju!
Kram Linda

Jenny sa...

Genialiskt, en liknande fast blå kryddhylla har jag haft och slängt eftersom jag inte såg dess potential, suck, så typiskt. Den kunde ju ha blitt en snygg nagellackshylla som din. Jättefin!