Sidor

22 september 2011

Barnens böcker och biorummet

Nu när jag vabbar och har en "massa tid över" så har jag passat på att fylla i/ikapp barnens Mitt första år böcker, alla dessa "första gången" milstolparna som man glömmer så lätt! Och bilder- jag måste bli bättre på att framkalla bilder oc  klistra in i böckerna.

Här har vi stjärnan, lilla sjuklingen- som jag misstänker har öroninfammation, så oroligt som han sov i natt och den höga febern på det...

I biorummet har förresten gardinerna kommit upp så som dom ska (dom tidigare har hängt provisoriskt ett bra tag). Inte dom bästa bilderna för det är så mörkt därnere men men. Vi måste få till mer belysning där nere men det är inte det lättaste..
Tack mamma för hjälpen med gardinerna, annars hade dom aldrig kommit upp!!
Nu kan vi dra för och verkligen mörklägga så det känns som en riktig biosalong haha :)
Här satt vi förresten i förrgår och kikade på filmen Just go with it en lättsam och bra film faktiskt.


Tack för alla fina kommentarer ni lämnar och va kul att ni är med i tävlingen- jag viker lappar för fullt här hemma :)
Hela 27 st följare har jag nu, vilket är hur stort som helst för lilla mig

NU ska jag ringa familjeläkaren!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Ja den boken skulle man allt varit lite duktigare att fylla i. Men Evelin var jag väldigt duktig och fick med mycke men sen när Tilda kom fanns varken tiden eller årken ;). Gissa någon som tycker det är orättvist!!?
Kram Ing-Britt

Anonym sa...

Vilket härligt bio rum, kan tänka mig att ni använder det ganska så mycket nu när hösten har kommit.

nettan.klar@gmail.com
=enkla nettan

vita hjärtan på tråd sa...

Åhh så bra och fint biorummet blev!! Det har ni gjort bra! Hur mysigt som helst! Hoppas det blir bättre med lillen nu bara. Det är inte roligt när de små är sjuka!

Önskar er en bra och fin feberfri helg!

/ Linda