Sidor

29 augusti 2011

Och så här blev det

Det var inga problem att bli av med den gamla tv-bänken, den blev hämtad idag så jag var till IKEA på dagen och köpte PS skåpet. Inte en skruv sitter det i denna möbel så den var väldigt lätt att montera ihop! Toknöjd!

Kanske inte de bästa bilderna eller "stylade" men ni ser på ett ungefär hur det ser ut på den här sidan av vardagsrummet :)
Dessa barnmöbler och leksaker som finns överallt i huset, men ja dom bor ju här också och måste ju få ha sina saker precis som vi vuxna! I dom svarta puffarna finns det MASSOR av leksaker! Lättstädat och praktisk lösning när man har barn som vill vara där vi vuxna är (orka springa fram och tillbaka med sakerna till deras rum när man vet vart dom hamnar sen haha).

En ny växt blev det också, ville ha två likadana på pallbordet :)


Den gamla tv-bänken, fin i för sig men för stor och icke-vit :)

Imorgon börjar allvaret- hoppas jag hittar till jobbet, haha...
Önskar er en mysig kväll!

7 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Såååå snygg. Jättefint blev det och en så bra förvaring.

Kram Teres

Systrarna Hjertén sa...

Vi har också köpte en ny vit tv-bänk på Ikea (annan sort dock), nu gäller det bara att vi blir färdiga med spacklandet, tapetserandet och målandet....återkommer! ;D

Mvh
Frida

Unknown sa...

Blev riktigt snyggt och klart det ska synas att det det bor barn i huset.
Ha de gott och lycka till på jobbet.
Kram Ing-Britt

annashusidingtuna sa...

Hej!
Nämen ytterligare en från samma stad som jag!
Gillar din blogg så hit kommer jag gärna fler gånger!
Lägger till dig bland mina favoriter så att jag inte missar din inlägg i framtiden.
Kram Anna

Grodmamman sa...

Gillar också det skåpet! Ska nog försöka övertala dottern att ha det i sitt rum!;)
Jag gillar också Blocket och Tradera! Vi sålde en ytterdörr bl a på Blocket förra helgen och i veckan har jag sålt flera saker på Tradera. Så kul med lite extrapengar!:) Undrar vad jag har mer att sälja...
Kram

Jenny sa...

Så fint! Jag gillar ju dina färger =)Om nu vitt är en färg ;) Har ju lite liknande hemma... Jag har även blivit inspirerad att ha min sockerlåda med tidningar i som du har ;)
Ha det gott, kram Jenny

Millan sa...

Gillar verkligen det där pallbordet, lägger den bilden till min inspirationsmapp!!!