Sidor

30 juli 2011

Nya vänner


Den här filmen såg vi för några dagar sen på tv, rätt rolig faktiskt. En kille som ska gifta sig och inser att han har inga direkta vänner. Så han går på kompisdejter för att hitta nya vänner och en best man till sitt bröllop.

Alltså, det är nog inte lika lätt att hitta nya vänner nu som gammal än då när man var ung och gick i skolan osv. Sen beror det på vad man har för hobbyn, aktiviter osv- där kan man hitta människor med samma intressen.
Tobbe han har sin herrklubb, dom är ett gäng som har hållit ihop sen grundskolan så han behöver inte gå på "mandates" haha. Och själv har jag så jag klarar mig och trots att jag är så "gammal" så har jag fått mig ett par nya vänner- främst genom mammamaffian här i "byn" :)

Och en kväll ute igår med bästa vännen Linda resulterade i många skratt med nya ansikten- det känns som om det kan hända igen ha ha. En riktig girls night out- kul!

Inga kommentarer: