Sidor

26 juni 2011

Jag ska måla hela världen


Dessa färgglada stenar och cementringar hittade jag utanför skolan här i "byn", verkligen en färgklick och lekfullt! Om inte annat gav det mig inspiration att ta med till mitt jobb (förskola) och sätta barnen där i arbete- måla måla måla!

Va fort den här helgen gick, tyckte att med tre dagars ledighet så hinner man med mycket men jaja ibland måste man få stanna upp och njuta lite av tiden också. Igår vräkte regnet ner och det haglade lite till och med. Idag skiner solen igen och man vill bara vara ute, men det finns så mycket hushållssysslor att ta igen här inne.. Får dela upp det lite :)

Har sett två bra filmer under helgen som jag kan tipsa om, första är Into the wild (2007) och den andra är Valentine´s Day (2010). Den sistnämnda är fullproppad av kända skådisar, sen om det är bra eller dåligt vet jag inte men en lättsam och bra film ändock.

NU väntar först en kopp kaffe och sen en dusch! Ha det gott!

Inga kommentarer: