Sidor

28 maj 2011

En antik bod

Här är ännu ett favoritställe som jag gärna besöker, Antikboden som ligger på Brunnby gård. Jag var där idag och fotade lite (och givetvis blev det ett litet köp också hihi).

Plåtburkar- jag älskar burkar! Jag tar allihop tack!

Mycket glas och porslin finns det.

Det finns så mycket ögongodis!


Nästa gång det är öppet är TORSDAG 9/6 kl. 15-18.
Sen dröjer det till den 12-13 augusti och då är det öppet kl. 15-18 på fredagen och kl. 11-15 på lördagen. Tider finns i boden. Sista dagen för säsongen är fre-lör 23-24 sept.


Nu ska vi iväg på lite grill/fotbollskväll hos goda vänner där vi blir sex vuxna och sex barn- full rulle! :)



3 kommentarer:

Systrarna Hjertén sa...

Men vilket eldorado, jag blir helt sjuk och börjar nästan dregla när jag ser så mycket läckert på en gång...

Mvh
Frida

Hammarsbacken sa...

Jisses, vilka härliga burkar. Dit skulle man ju gärna ta en sväng. Kram Sonja.

Jenny sa...

Oj, underbara butiker du besökt! Gammalt som nytt...
Jag gillar också burkar ;)
Hoppas ni har en trevlig kväll, kram Jenny