Sidor

30 januari 2011

Jag och väskor

Jag gillar verkligen inte handväskor, jag är inte den där typiska tjejen som har hundra väskor i min garderob inte heller skor för den delen. Jag har typ ett par vardagsskor och ett par "finskor". Och handväska har jag aldrig behövt, plånbok, mobil och nycklar har jag i jackfickan (eller som nu i skötväskan).
Hursomhelst, igår var jag iväg till Stockholm med arbetskollegorna och insåg att fickorna inte skulle räcka till "allt" jag skulle ha med mig eftersom vi skulle vara borta hela dagen och kvällen. Jag hade med mig lite smink, hårborste och annat piff och insåg att här behövs det en väska! Och på Åhléns i Stockholm sprang jag på denna väska och det var kärlek på en gång. Så den köpte jag direkt! Så nu har jag en schysst handväska!


Inga kommentarer: