Sidor

20 december 2010

Fairytale

Det var väl en himla massa kläder på sistone i denna blogg, men jag har sagt till mig själv att jag borde unna mig själv lite mer, speciellt kläder. Jag köper ju hellre inredning och grejer till barnen än något till mig själv (en bricka eller skål är ju inget jag direkt kan ha på mig haha!).

Jag var nere på stan i helgen men hittade ändå så inget till mig- utöver pippikoftan såklart (en present från min man eftersom jag har "tjatat" en massa om pippitröjor/koftar en tid nu!). Var ute efter något fint att kunna ha på jul och nyår men näpp- nada. Så jag kikade runt lite på nätet istället och hittade denna fina tunika på Nordljus och med 20% rabatt så var det inte så farligt dyrt. Den är jag värd tycker jag! Sen är det ju det här med storlekar, när man shoppar via nätet så kan man inte prova, men jag hoppas verkligen att denna passar!

Inga kommentarer: