Sidor

28 januari 2010

Ledig dag

Imorgon är det fredag och jag är ledig! Det har varit en hård vecka, och gravid som man är så tycker jag att en vilodag har jag gjort mig förtjänt av. Jag ska inte göra nånting utan bara vara och mysa med min underbara lille son! Mamma-son-tid är värdefullt.

Visst, han skulle kunna vara på dagis så att jag kan vila upp mig ordentligt men jag vill inte- jag vill såklart vara med min lilla busunge! Jag ser ingen anledning till att han ska vara på dagis när jag är hemma. Jag får sova när han sover. Imorgon har vi ändå så inga tider att passa....
Jag kommer för övrigt plocka lite föräldradagar/semesterdagar nån måndag eller fredag här och där. Så att jag förhoppningsvis kommer orka jobba 'så länge som möjligt'. Måndagar och fredagar är hyfsat lugna på jobbet så då funkar det att ta ledigt.



bilder från Julias vita drömmar

Inga kommentarer: